MOTOR
|
Typ
|
T 613 E I/I
|
|
Druh motoru
|
zážehový, pístový, karburátorový
|
|
Umístění
|
nad zadní nápravou
|
|
Počet válců
|
8
|
| Počet ventilů | 16 (2 na válec) |
|
Uspořádání válců
|
samostatné válce ve dvou řadách do V (90°)
|
|
Zdvihový objem
|
3495 cm3
|
|
Vrtání
|
77 mm
|
|
Zdvih
|
85 mm
|
|
Rozvod
|
2 x DOHC
|
|
Pohon vačkových hřídelí
|
ozubeným řemenem
|
|
Chlazení
|
vzduchem, axiálním ventilátorem
|
SPOJKA
|
Druh
|
třecí, jednokotoučová, suchá
|
|
Ovládání
|
pedálem, hydraulicky
|
PŘEVODOVKA
|
Druh
|
převody s čelnými ozubenými koly, se šikmým ozubením ve stálém záběru
|
|
Umístění
|
před motorem
|
|
Počet rychlostních stupňů
|
4 + R
|
ROZVODOVKA
|
Umístění
|
pod motorem
|
|
Stálý převodový poměr
|
3,15
|
VNĚJŠÍ ROZMĚRY AUTOMOBILU
|
délka
|
5000 mm
|
|
šířka
|
1800 mm
|
|
výška
|
1505 mm
|
|
světlá výška
|
160 mm
|
HMOTNOSTI
|
Celková
|
2160 kg
|
|
Pohotovostní
|
1690 kg
|
|
Užitečná
|
470 kg
|
PROVOZNÍ VLASTNOSTI
|
Výkon motoru
|
123,5 kW (168 k) při 5200/min
|
|
Točivý moment motoru
|
270 Nm při 3300/min
|
|
Max. rychlost
|
190 km/h
|
|
Spotřeba paliva – město/90/120
|
16,2 l / 10,6 / 12,8
|



